معرفی کتاب بازاریابی عشق

کتاب بازاریابی عشق نوشته‌ی محمد جولایی تهرانی و موسی زمان زاده دربان، با رویکرد هم‌گرایی علوم به رابطه‌ی میان عشق با مهارت‌هایی همچون مدیریت و مهندسی می‌پردازد و در این رهگذر، از ابزارهایی هم‌چون اشعار، قطعات و جملات عاشقانه‌ی قصار به دو زبان فارسی و انگلیسی بهره می‌جوید.

در بخشی از کتاب بازاریابی عشق (Love Marketing) می‌خوانیم:

پیام‌های عشق را شاید کسانی که گرداگرد تو هستند، حتی آنان که از همه به تو نزدیک‌ترند، در نیابند. مهم نیست؛ پیام‌ها تنها و تنها به گوش تو راه می‌یابند. تردیدی به خود راه مده.

The messages of love may not be clear to anyone else around you,even those most intimate to you. That doesn’t matter; they are meant for you and you alone. Be assured of that

برچسب ها

تمامی حقوق مطالب برای فصلنامه علوم زمین محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.